دانش کده

مرکز آموزش های مفید و کاربردی و برنامه های عالی و روش های نوین کسب درآمد

دانش کده

مرکز آموزش های مفید و کاربردی و برنامه های عالی و روش های نوین کسب درآمد

بهترین مرکز آموزش , بازی , تفریح , کسب درآمد

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
نویسندگان

دانلود بازی وارکرافت Warcraft 3 Frozen Throne

پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۵۲ ب.ظ

این بازی که از گرافیک بالا برخوردار است و بازی فکری و به صورت استراتژیکی می باشد از محبوبیت بالا و طرفداران زیادی در سبک بازی های ساخته شده با سبک استراتژیک دارد.
بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار وارکرافت Warcraft، در سال 1995 برای اولین بار و از سوی کمپانی Blizzard Entertainment برای PC منتشر شد. این بازی استراتژیک در هر دوره ای که با نسخه ای جدید منتشر شد توانست بسیار پرطرفدار جلوه کرده و نظر منتقدان و هواداران بازی های کاوپیوتری را به خود جلب کند. دومین نسخه از این بازی بسیار زیبا نیز در سال 1996 عرضه شد و به رتبه پرفروش ترین بازی سال دست یافت. با عرضه نسخه سوم Warcraft در سال 2002 بار دیگر انقلابی در عرصه بازی های استراتژیک رخ داد و این بازی به عنوان مرکز توجه تمامی علاقه مندان بهبازی های استراتژیک کامپیوتری قرار گرفت. Warcraft III: The Frozen Throne نام نسخه ای پرطرفدار و محبوب از Warcraft می باشد که اکثر طرفداران این گونه بازی ها با آن آشنایی کامل دارند و از مطرح ترین بازی های گیم نت و تحت شبکه در ایران و کشورهای دیگر محسوب نمود.


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

در داستان این بازی چهار گروه به چشم می خورند: الف ها، ارک ها، هیمن ها و نایت الف ها. هیمن ها همان انسان ها هستند که دارای عمر کوتاهی می باشند و با تلاش بسیار توانسته اند دانش ها و جادوهای بسیاری را کشف کنند و بر این عقیده اند که با پرهیزکاری می توانند از خود در مقابل تاریکی ها محافظت کنند و ...
سرعت بالا در تصمیم‌ گیری، تصمیم ‌های مناسب و عکس العمل ‌های سریع استراتژیکی از عوامل مهم موفقیت در این بازی به شمار می ‌روند. این بازی فشار فکری بسیار زیادی بر بازیکن وارد می‌کند و می ‌توان آن را با ورزشی مثل شطرنج مقایسه نمود.
این بازی به دلیل ویژگی های منحصر به فرد گرافیکی، هیجان بسیار بالا و فیلم نامه بسیار جذاب هنوز پس ازگذشت سالها از عرضه آن به عنوان محبوب ترین بازی رایانه ای استراتژیک در گیم نت ها مورد استفاده قرار می گیرد. 
 

ویژگی های بازی وارکرافت Warcraft III: Frozen Throne:

- هیجان بسیار بالا و فیلم نامه بسیار جذاب
- از محبوب ترین بازی های رایانه ای استراتژیک
- امکان بازی تک نفره یا گروهی
- عکس العمل‌های سریع
- دارای ویژگی های منحصر به فرد گرافیکی
- امکان خلق استراتژی های جدید
- نصب سریع و آسان بازی
- و ... 
 

سیستم حداقل مورد نیاز برای بازی :

CPU : 400 MHz Pentium II or equivalent
RAM : 128 MB
Graphic : 8 MB 3D video card (TNT, i810, Voodoo 3, Rage 128 equivalent or better) with DirectX® ۸.۱ support
Hard Drive Space: 1100 MB

 


آموزش نصب بازی وارکرافت :

پس از دانلود فایل بازی وارکرافت ، پوشه فایل بازی را با برنامه Winrar از حالت فشرده خارج نمایید . سپس فایل Setup ظاهر شده در همان صفحه را به صورت Run As Administrator اجرا کنید . 


لینک های دانلود

لینک دانلود حدف گردید


منبع: دانش کده

wWw.Danesh-Kadeh.blog.IR

نظرات (۱)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

چطوری رمز فایل فشردرو بزارید *** **** ***** *** *****

پاسخ:

Password: www.dk-game.ir 

dk-game.ir


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی