دانش کده

مرکز آموزش های مفید و کاربردی و برنامه های عالی و روش های نوین کسب درآمد

دانش کده

مرکز آموزش های مفید و کاربردی و برنامه های عالی و روش های نوین کسب درآمد

بهترین مرکز آموزش , بازی , تفریح , کسب درآمد

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
نویسندگان

آموزش ارسال گزارش رفع ریپورت تلگرام

سه شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۵۰ ب.ظ

ارسال گزارش (Report) یک صفحه در تلگرام

ریپورت کردن به معنی گزارش دادن یک پروفایل یا صفحه است و این در صورتی است که شما در صفحه یا پروفایل مورد نظر مواردی نظیر : اسپم ، حمله و تخریب یک شخصیت یا گروه ، رفتارهای خشونت انگیز یا وجود اطلاعات بی ارتباط با نام و موضوع صفحه را مشاهده نمایید. اما گاهی اوقات پیش آمده است که یک اکانت بی دلیل ریپورت شده باشد و ما برای کسانی که اکانت آن ها بی دلیل ریپورت شده است و یا این که بنا به دلایلی نامعلوم از سوی چند نفر اکانتشان ریپورت شده و آن شخص نمیتواند از اکانت خود به طور کامل استفاده نماید، این آموزش را تهیه کرده ایم.

برای مشاهده ادامه آموزش به ادامه مطلب مراجعه کنید

زمانی که ریپورت ها به مقدار معینی برسد در تلگرام ، شخصی که ریپورت شود نمیتواند وارد صفحه ی چت شخصی کسانی که شماره ی موبایل آن ها را ندارد بشود.


برای مثال یک اکانتی که ریپورت شده باشد و آن در سرور تلگرام ثبت شده باشید دیگر آن اکانت نمیتواند با کسانی که در یک گروه تلگرام هم گروه میباشد در صورت نیاز وارد صفحه ی شخصی کاربران آن گروه که شماره تلفن آنها بشود و با آنها گفتگو نماید.

ما قصد داریم در این آموزش روشی را به شما ارایه دهیم که با استفاده از آن بتوانید ظرف مدت 24 ساعت اکانت خود را از حالت ریپورت در تلگرام خارج نمایید.

در ابتدا شما نیازمند یک نفر دیگر و در اصل یک اکانت دیگر در تلگرام میباشید.

فقط توجه داشته باشید که آن یکی اکانت نباید ریپورت شده باشد.

1.در مرحله ی اول شما باید اسم اکانت خود را با اسم آن یکی اکانت جا به جا نمایید.

2.پس از تعویض کردن نام ها باید شما عکس پروفایل خود را با عکس پروفایل اکانتی که اسمتان را با آن جا به جا کرده اید عوض نمایید.

بدین صورت که شما عکس پروفایل خود را برای آن یکی اکانت میفرستید و صاحب آن یکی اکانت هم عکس پروفایل خود را برای شما میفرستد و سپس عکس ها را در اکانت ها بارگذاری مینمایید.

3.زمانی که هم عکس و هم نام دو اکانت را با هم عوض نمودید ، حالا نوبت به عوض کردن آیدی های اکانت ها میباشد و آیدی هر اکانت همانند نام اکانت ها باید با هم جا به جا شوند.

4.هنگامی که آیدی ها هم با هم جا به کردید نوبت به مرحله ی آخر میرسد و در این مرحله شما باید وارد یک گروه شوید و هر 5 دقیقه یک یا دوخط تایپ و ارسال نمایید.

پس از این که چند متن ارسال کردید دیگر نباید تا 24 ساعت آینده فعالیتی در گروه و ... خاصی داشته باشید.

پس از گذشت 24 ساعت یعنی یک روز کامل اکانت شما از ریپورت خارج میشود و حالا شما میتوانید اسم ، عکس و آیدی خود را مجددا به حالت قبل خود بازگردانید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی