دانش کده

مرکز آموزش های مفید و کاربردی و برنامه های عالی و روش های نوین کسب درآمد

دانش کده

مرکز آموزش های مفید و کاربردی و برنامه های عالی و روش های نوین کسب درآمد

بهترین مرکز آموزش , بازی , تفریح , کسب درآمد

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
نویسندگان

نقش هیرو ها در دوتا 2

يكشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۳۵ ق.ظ



دوستان در اینجا نقش هیرو ها در بازی رو براتون میزارم تا با آنها فعلا به صورت تئوری آشنا بشید.

Carry ==> به آن دسته از هیروها گفته میشود که فقط به Farm و جمع آوری گلد برای آیتم مورد نظر خود میپردازند و بعد از به دست آوردن آن وارد درگیری شده و روند بازی را به سود تیم خود تغییر میدهند.

Disabler==> به هیرو هایی گفته میشود که وضیفه آنها ناتوان کردن هیرو های حریف به وسیله Spell های خود مانند:Hex, Stun, Silence, Shackle است.

Lane Support==> آن دسته از هیرو ها که در Lane به هیروی اصلی بازی (در لین های 3 تایی) و یا هیروی کنار خود (در لین های 2 تایی) کمک میکنند تا هیرو های حریف را از بین ببرند و یا در صورت آسیب دیگران آنها را Heal میکنند. [نام دیگر این نقش Healer است.]

Initiator==> هیروهایی هستند که میتوانند از شروع کننده های درگیری تیمی باشند و دارای اسکیل های Aoe Effect یا همون اثر محیطی هستند مانند هیروهای:Admiral, CLockwerk, Enigma, Void و... که انجام Spell های آنها شرایط خاص خود را دارد.

Jungler==> آن دسته از هیرو ها هستند که برای دو هدف به جنگل رفته و در آنجا به فارم میپردازند اما هدف کلی آنها لول آپ و جمع آوری گلد است. 

1- هیروهایی از قبیل Chen , Enigma, Enchantress که در اوایل بازی نمیتوانند به لین بیایند و با لول آپ قدرت آنها بیشتر میشود.

2- هیروهایی از قبیل Lycan, Lone Druid, Lifestealer, Blood Seeker که خیلی سریع به آلتیمیت خود نیاز دارند تا وارد درگیری شوند.

Support==> هیرو هایی از قبیل Earthshaker, Omni Knight, Lion, Shadow Demon هستند که متحدین خود را برای کشتن دیگران از هر لحاظ مانند: Stun, Heal, Hex, Swap پشتیبانی میکنند.

Durable==> آن دسته از هیرو ها که به راحتی کشته نمیشوند و کشتن آنها عرق شما را در می آورد. مانند: Ursa, Skeleton King, Lifestealer, Night Stalker [نام دیگر این نقش Tank است]

Pusher==> این هیرو ها 3 دسته هستند اما هدف کلی آنها جلو بردن یونیت ها در لین و از بین بردن Tower ها هست.

1- هیرو هایی از قبیل Prophet, Lycan, Lone Druid هستند که میتوانند با استفاده از توانایی های خود تعداد یونیت ها رو بیشتر کنند.

2- هیروهایی از قبیل Enchantress, Enigma, Chen, Brood Mother که میتوانند با استفاده از توانایی های خود یونیت های حریف را به نیرو های تحت فرمان خود درآورند.

3- هیروهایی از قبیل Panda, Dragon Knight, Shadow Shaman, Tinker هستند که با استفاده از توانایی های خود و وارد ساختن خسارت به نیرو های حریف باعث سرعت بخشیدن به کشتن آنها و پیشتازی در لین شوند.

Nuker==> هیرو های همانند Zeus, Lina, Tiny, Tinker هستند که با انجام کامل Spell های خود بر روی هیروی مخالف به طور کامل میتوانند آنها را از بین ببرند.

Escape==> این هیرو ها 3 دسته هستند اما هدف کلی آنها گریز از مهلکه و خطر کشته شدن است. [نقش مخالف Escape نقش Chase به معنی تعقیب است.]

1- هیرو هایی از قبیل Anti-Mage, Quin of Pain, Puck هستند که با انجام Blink یا Jump به گریز از هیرو های دشمن میپردازند.

2- هیروهایی از قبیل Weaver, Prophet هستند که با انجام Teleport از مکانی به مکان دیگر میروند. (در رابطه با هیروی Weaver این عمل محدود به مکان قبلی شما در 5 ثانیه پیش است.)

3- هیرو هایی از قبیل Bone Fletcher, Bounty Hunter, Brood Mother هستند که با ناپدید کردن خود از دست دشمنان میگریزند.

Roamer==> دسته ای از هیرو ها مانند Earthshaker, Crystal, Venomancer هستند که با پرسه زدن در مپ و ملحق شدن به دیگران در لین های مختلف از طریق Kill گرفتن به لول آپ و جمع آوری گلد میپردازند.

================================================== ================================================== ========================

این نقش ها از بازی دوتا 2 گرفته شده و تعریف آنها از دانش بنده بوده است.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۴/۱۳
  • ۸۰۲ نمایش
  • M2KH316

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی