دانش کده

مرکز آموزش های مفید و کاربردی و برنامه های عالی و روش های نوین کسب درآمد

دانش کده

مرکز آموزش های مفید و کاربردی و برنامه های عالی و روش های نوین کسب درآمد

بهترین مرکز آموزش , بازی , تفریح , کسب درآمد

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
نویسندگان

درامد میلیونی از اینترنتی در چند ساعت راست یا دروغ

يكشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۴۲ ب.ظ


درآمد میلیونی از اینترنت در چند ساعت , راست یا دروغ ؟


با سلام خدمت شما کاربران مشتاق اموزش های کسب و کار آنلاین

به درخواست دوستان اینن مطلب ایجاد شد به منظور بررسی بسته های اغوا کننده و فریبنده کسب درآمدی که به تازگی زیاد شده و تبلیغاتش رو در سایت های مختلف مشاهده کردید.

در جستجو های اولیه علاقه مندان به کسب و کار و درآمد اینترنتی در نت به عناوین و سایت های عجیبی برخورد میکنید همچون: کسب درآمد میلیونی در هفت روز ، کسب درامد 500 هزار تومن در یک روز ، با 5 روز کار میلیونر شوید ، بدون هیچ تخصصی در 10 روز میلیونر شوید! و ...


این تبلیغات دقیقا شبیه به تبلیغات شبکه های ماهواره ای فارسی خارجی ست که برای مثال تبلیغاتی عجیب با ادبیاتی عجیب شبیه به موارد زیر دارند :

 آیا از بینی خود ناراضی هستید ؟ از کوتاهی قد خود رنج می برید؟ آیا کمبود اعتماد به نفس دارید، آیا میخواهید در عرض یک هفته یا یک ماه قد بلند شوید آیا می خواهید در 24 ساعت چند کیلو وزن کم کنید و .. در ادامه هم تصاویر عجیبی از مدل ها و یا هنرپیشه های هالیود نمایش داده و برای خرید هم فقط یک شماره تلفن همراه اعتباری معرفی می شود.


بنده همیشه از خودم میپرسم که ، واقعا چه کسانی باور میکنن که مصرف فلان دارو به افزایش قد آنها منجر می شود؟ یا موجب کوچک شدن بینی بشه ؟!

حال به نظر شما آیاا تبلیغات این شبکه ها واقعیست ؟ اگر نه!

پس مسلما براحتی میشه نتیجه گرفت عناوینی چون : میلیونر شدن در نت آن هم در 5 روز و بدون تخصص ، یا کسب درآمد میلیونی از نت با خرید یک بسته ، کسب درامد تضمینی میلیونی در 7 روز!! امکان پذیر نمی باشد.

اما اگر بنظر شما واقعیست ! پس کافیست یکبار این محصولات بی کیفیت رو بخرید تا خودتون براحتی به نتیجه برسید.


هرچند! هر دو مورد تبلیغ ذکر شده مخاطبان کم و بیش خودش را دارد! افرادی که از عمق باورشان می دانند چنین چیزی امکان ندارد اما گویی چیزی یا کسی به آنها می گوید باور کنید می شود، بخرید و انجام دهید. و این داستان همچنان ادامه دارد..

به نظر بسیاری از کارشناسان این دید غیر واقعی نسبت به آنچه در بالا ذکر کردیم و خصوصا درآمد زایی به صورت جزئی به تفکرات افراد، و به طور کلی به سطح فکر حاکم بر جامعه بر می گردد. تحلیل این بحث از لحاظ روانشانسی و جامعه شناسی بسیار طولانی و تخصصی تر از این مقاله است 


در مجموع می توان سایت های مبلغ خدمات کسب و کار و ایجاد درآمد برای کاربران را در 5 یا 6 دسته تقسیم کرد. هر بخش از این سایت ها ویژگیهای خاص خودشان را دارند هر چند در این دسته بندی سایت هایی هم هستند که ترکیبی از دو یا چند روش معرفی شده را به کار می برند.

سوال : پس تمام این بسته ها غیر واقعیست ؟

خیر اینطور نیست !

کمااینکه بسته های آموزشی بسیار ارزشمندی برای افزایش تخصص ، آموزش و کسب و کار در نت موجود می باشد.

هدف ما از این مقاله تحلیل ، بررسی و شناساندن سایتها با عناوین فریبنده و غیر واقعیست.

همونطور که بالاتر عرض کردیم وضعیت اینگونه بسته ها کاملا مشخص است :

این بسته ها هیچوقت شما رو بدون تلاش و در زمان کوتاه میلیونر نمی کنند ، برای موفقیت در هرکاری نیاز به کمی تخصص (هرتخصصی) و تلاش زیاد دارید ،

بحث ما اینجا این نیست که محتویات بسته ها بی ارزش یا کلاهبرداری هستن ، اتفاقا این پکیج ها بعضا مرتبط با کسب و کار انلاین هستند همچنین ممکنه نکات کلی خوبی هم در اونها نهفته باشه!! اما شما قادر هستید نکات مربوطه را بصورت رایگان در اینترنت پیدا کنید .

در نتیجه مقصود کلی ما این است که شما هیچ وقت در مدت زمان کوتاه و بدون تلاش ثروتمند نخواهید شد. و هیچ روش خاص و استثنایی در اینگونه بسته های فریبنده موجود نیست.!


سوال :خب پس چطور بسته های واقعی و مفید رو پیدا کنیم ؟ 


توصیه اولیه ما این هست که اگر با کلمات عجیب و غریب مواجه شدید ! فورا  سایت مذکور را ترک کنید و اقدام به خرید این بسته ها نکنید 

در مرحله بعد حتما سابقه نویسنده رو چک کنید که ایا این شخص ایا شناخته شده هست یا نه!

معمولا بسته ای که واقعا ارزش داشته و برای آن وقت و دانش کافی صرف شده باشد با قیمت های 10 یا 20 هزار تومن عرضه نخواهد شد کما اینکه اگر در نت جست و جو کرده باشید بسته های واقعی آموزشی و کسب و کار اینترنتی همچون بهینه سازی ، برنامه نویسی یا طراحی سایت معمولا بالای 40 تا 50 هزارتومن یا حتی خیلی بیشتر عرضه میشوند!


از منظری دیگر اگر به بازار کتاب سری زده باشید در بخش کتابهای کسب و کار و کارآفرینی و درآمدزایی با آثار متعددی از نویسندگان مواجه می شوید، در آنجا به راحتی می توانید با نگاهی گذرا به سوابق نویسنده، دلایل و روشهایی که او برای درآمدزایی آورده است آشنا شوید. هیچ نویسنده معتبری چنین ادعاهای واهی را به کار نخواهد برد. 

دراین بسته ها هیچ اثری از نویسندگان مطرح ایران و جهان، سخنرانان، کارآفرینان برتر وجود ندارد و صرفا هدف از این تبلیغات فقط فروش محصولات با هیاهو و دروغ است. این دقیقا شبیه همان قرص های افزایش قد برای بزرگسالان است! این محصولات هیچگاه مورد تائید هیچ یک از موسسات علمی و معتبر کشوری و جهانی نیستند و صرفا اطلاعاتی اگرچه مرتبط اما نادرست به شما ارائه می کنند.

دنیای مجازی کسب و کار هم همانند جهان واقعی از اصول و قوانین تجارت تبعیت می کند، قوانین که فقط در جزئیات تفاوت دارند. در بازار کسب و کار میلیونر شدن یک فرایند مدت دار بر اساس برنامه ریزی، تلاش، خلاقیت و سایر عوامل کامل مشخص است.


نکته پایانی:

درآمد میلیونی در اینترنت و در زمانی به مراتب کمتر از دنیای تجاری وجود دارد و یک امر کاملا واقعی است. دلیل این امر دهها کارآفرین و استارتاپ موفق اینترنتی در جهان و ایران است که هم اکنون مشغول به کار هستند. 


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۲/۰۳
  • ۳۳۴ نمایش
  • M2KH316

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی