دانش کده

مرکز آموزش های مفید و کاربردی و برنامه های عالی و روش های نوین کسب درآمد

دانش کده

مرکز آموزش های مفید و کاربردی و برنامه های عالی و روش های نوین کسب درآمد

بهترین مرکز آموزش , بازی , تفریح , کسب درآمد

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
نویسندگان

آموزش رفع مشکل های اجرا نشدن بازی کانتر استریک

جمعه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۴:۰۳ ب.ظ

بازی های کانتر استریک یکی از بهترین بازی های کامپیوتری محسوب میشه که هم امکان بازی آفلاین داره و هم امکان بازی آنلاین و تحت شبکه که بی شک طرفداران زیادی در این زمینه دارد.

بازی های کانتر ورژن ها و نسخه های زیادی دارد از جمله معروف ترین آن ها 

کانتر استریک سورس ورژن 34 بخصوص و ورژن های دیگه ای مثل 81 و 71 و ... 

کانتر استریک گلوبال آفنسیو نیز که از کیفیت عالی برخوردار هست

کانتر استریک 1.6 و 1.8 و 1.9 و ...

در این پست  رفع مشکل ها و ارور هایی که باعث میشه بازی بی نظیر کانتر در کامپیوتر اجرا نشه رو آموزش می دهیم.

برای آموزش لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید.

در بازی های کانتر مانند کانتر ۱٫۶ (CS 1.6 – Counter Strike v1.6) سورس (Counter Strike – Source) و کلا نسخه های هاف لایف (Half Life) در ویندوزهای سون (۷) و ایت (۸) شرکت Microsoft مخصوصا در ویندوزهای ۶۴ بیت با مشکلاتی رو برو هستیم که همه آنها در این پست مورد بررسی قرار داده شده و موارد جدیدی هم در صورت وجود توسط شما در بخش نظرات مطرح شده و در مورد آن هم راه حلی بیان می شود.


توجه مهم اول) قبل از بیان کردن مشکلات عمده اگر بازی را از سی دی های شرکت های ایرانی یا خارجی تهیه کرده اید برای آنلاین بازی کردن اصلا توصیه نمی شه! برای بازی آنلاین حتما باید نسخه اصلی را به همراه آخرین پچ های بازی و sXe در صورت لازم داشته باشید، در غیر این صورت بازی آنلاین نمی شود و یا از شما شماره سریال و موارد غیر ضروری می خواهد.

برای رفع این میشکل نسخه اصلی کانتر آنلاین رو از لینک زیر دانلود کنید.

دانلود بازی کانتر سورس

دانلود بازی کانتر 1.6


توجه مهم دوم) برای اجرای بهتر بازی در درایور غیر ویندوز نصب شود و قبل از اجرای بازی آنتی ویروس و فایروال کلا خاموش شود.

توجه مهم سوم) بازی کانتر یک بازی ویرایش شده از بازی هاف لایف می باشد و ویرایش کردن هر چیزی باگ هایی را هم به همراه دارد! برای حل مشکل خود صبور باشید و مطالب زیر و دیدگاه ها را هم مطالعه کنید. برای دیدن نظرات مرتبط می توانید دکمه های Ctrl + F را فشار داده و کلمه کلیدی خود را در صفحه جست جو نمایید.

توجه مهم چهارم) برای سریع تر رسیدن به پاسخ خود از گوگل بصورت انگلیسی استفاده کنید!


 

مشکل اول) پس از کمی از اجرای بازی یا بارگزاری نقشه (Map Loading) از بازی بیرون می آید و یا هنگ می کند!


دلیل این مشکل می تواند امنیت ویندوز ۸ و نصب بودن بازی شما در درایو ویندوز باشد! برای رفع این مشکل بازی را بطور کامل Uninstall کرده و در درایو غیر ویندوز نصب کنید. دلیل بعدی واصلی این هست که کل پوشه نصبی دارای خاصیت Read only می باشد و در صورتی که در شاخه ویندوز نصب گردد و یا ویندوز ۶۴ بیتی داشته باشید خود بازی نمی تواند چیزی را در خود ذخیره کند و باعث می شود در وسط بازی از بازی بیرون بی یاید. برای حل این مشکل کافیست به آدرس نصبی رفته و کل پوشه را انتخاب و تیک Read only آن را بردارید و برهمه پوشه های داخلی اثر دهید (برای متوجه شدن بهتر می توانید اینجا کلیک کنید و فیلم این قسمت آموزش را دانلود و مشاهده کنید.[توجه مهم : یک بار برداشتن Read Only کافیست! دوباره این کار را انجام دهید باز هم می بیند تیک وجود دارد ولی بی تاثیر است!] دلیل دیگر هم می تواند خراب بودن نقشه انتخابی باشد که باید نقشه درست را از اینترنت دانلود و جایگزین کنید یا نسخه دیگری از بازی را نصب کنید.

دلیل بعدی این مشکل در بازی های آنلاین می باشد که بخاطر تاثیر داشتن sXe Injection بر روی بازی اخلالی در آن ایجاد می شود و آن از بازی شما را خارج می کند. با نصب نسخه به روز sXe این مشکل رفع می شود یا اگر نسخه آن به روز است با اجرای دوباره بازی و اجرای sXe با مجوز مدیریت (بر روی میانبر sXe راست کلیک کرده و run as administrator را برگزینید) اجرا کنید این مشکل رفع می شود.


دلیل دیگر هم هماهنگ نبودن Map با نسخه بازی هست و در صورتی که نقشه های دیگر مشکلی نداشتند و تنها یکی یا چند تا نقشه مشکل دارند باید آنها را پاک کنید یا تعویض کنید.



مشکل دوم) بازی اصلا اچرا نمی شود و یا در صورت اجرا خطای مانند “Fatal error available memory less than 15 MB” را می دهد


دلیل این مشکل در ویندوز های غیر XP عدم سازگاری با نسخه ویندوز می باشد ولی در ویندوز XP به معنای کم بود حافظه (RAM) هست. برای حل این مشکل هم کافیست به پوشه نصبی رفته و به Properties فایل اجرایی hl.exe یا hl2.exe رفته و در تب Comparability رفته و تیک Run this program… را گذاشته و نسخه ویندوز را بر روی ویندوز XP نسخه Service Pack 2 گذاشته و OK کنید. (در بازی کانتر سورس یا برخی نسخه های بازی یک فایل اجرایی ctstrike.exe یا شبیه این نیز وجود دارد که در صورت اجرا نشدن با روش قبلی باید بر روی این فایل اجرایی هم همان روش را اعمال کرده و نسخه آن را هم روی سرویس پک دو ویندوز XP بگذارید) .



مشکل سوم) عدم اجرا و دادن خطایی مانند “Platform Error: Failed to load platform modules”


این مشکل اکثرا روی ویندوز ۸ و نسخه های ۶۴ بیت و بازی کانتر سورس اتفاق می افتد که کمی رفع این مشکل سخت تر از قبلی ها می باشد. دلیل این مشکل هم عدم مطابقت نسخه Steam نصب شده با ویندوز هست و برای حل این مشکل اینترنت و دانلود ۹۰ مگابایت لازم هست. برای حل این مشکل ابتدا به اینترنت وصل شوید ، سپس به Program Files موجود در شاخه ویندوز رفته و در پوشه Steam فایل Steam.exe را اجرا کنید. از شما آپ دیت می خواهد و تقریبا ۹۰ الی ۱۰۰ یا کمتر آپ دیت کرده و پس از نصب یک بار ویندوز را Restart کنید. در شروع مجدد همان فایل را اجرا کرده و به Settings رفته و در تب In-Game تیک Enable steam community in game را بردارید و بازی را اجرا کنید حال بازی اجرا شده ولی خطای stopping hl2.exe را می دهد و از بازی بیرون می آید. برای رفع این مشکل از روش قبلی (مشکل دوم) کمک بگیرید.


مشکل چهارم) خطای مربوط به Steam مثلا failed:steam startup و یا موارد مشابه این


اگر با به روز رسانی Steam هنوز با آن مشکل داشتید چاره ای نداریم جز دور زدن آن! برای این کار مراحل زیر رای دنبال کنید.


۱- ساخت میانبر از فایل hl.exe یا hl2.exe بر روی Desktop


2- بر روی میانبر درست شده راست کلیک کرده و Properties را برگزنید و در بخش Target یک فاصله زده و کد زیر را به ادامه آن اضافه کنید :


-nomaster -game cstrike


یعنی برای مثال در بخش Target میانبری که من درست کردم در کل عبارت زیر نوشته شده است :


"D:MyFilesGamesCS 1.6hl.exe" -nomaster -game cstrike


می بینید که علامت ” قبل از عبارت اضافه شده قرار داده شده است. با این کار بازی بدون استریم اجرا می شود.


ویرایش) اگر -steam را نوشته باشید از استیم استفاده می کند. در غیر این صورت خیر!


مشکل پنجم) غیرفعال بودن چت در بازی برخی از دوستان در دیدگاه ها بیان کردند که نمی تونن چت کنن و نوشته دیگران برای اونها نشون داده نمی شه یا مواردی که خطای (#cstrike-chat) رو می ده. برای رفع این مشکل چند راه وجود دارد :

1- دانلود آخرین پچ بازی و نصب آن. با جست جو در اینترنت بنا به نسخه بازیتون حالا کانتر 1.6 یا سورس می توانید لینک های پیدا کنید.

2- ریست کردن تنظیمات. برای این کار کافی هست فایل config.cfg در پوشه های بازی را پاک کنید. (معمولا در پوشه cstrikr موجود هست) توجه کنید که با این کار کلیه تنظیمات بازی Reset to default می شود.


3- ممکن هست فایل cstrike_english.txt موجود در آدرس cstrike/resource خراب یا پاک شده باشد! نسخه اصلی را از اینجا دانلود و در این آدرس قرار داده یا جایگزین کنید.  cstrike_english.txt   172.5K    



مشکل ششم) گرافیک کم بازی و عدم ثبات در تنظیمات مشابه

برای رفع این مشکل شما باید چند حالت را تست کنید که بسته به نوع بازی و سیستم شما متغیر هست و نمی شود تنظیم دقیقی را من بنویسم و شما آن را حتما اعمال کنید! ولی با یک تنظیم دیگر برای همیشه مشکل رفع می شود ولی این همیشه یک باری همیشه نمی شود که آن را هم انتهای کلامم عرض می کنم.

برای رفع مشکل به تنظیمات بازی و Video بروید و چندین ComboBox را مشاهده می کنید، یکی دو گزینه DX یا DirectX هست و OpenGL در این مورد برخی سیستم ها با OpenGL مشکل دارند و مجبورا باید روی دایرکت ایکس بازی کنید ولی گرافیک OpenGL در نقشه ها و فواصل دورتر بهتر از DirectX می باشد.

باکس بعدی رزولیشن صفحه است که آن هم هرچه بیشتر باشد بهتر هست ولی باید با نوع باکس اولی تست شود یعنی در برخی موارد مشاهده شده است که OpenGL با رزولیشن بالاوقتی Apply می شود و یک بار بازی را Restart می کنید اعمال نمی شود ولی DirectX اعمال می شود و یا بلعکس! پس بین این دو جعبه نوع گرافیک . رزولیشن باید تست کنید و دقت کنید تراکم رنگ ها 32 بیت باشد و 16 گرافیک بازی را کم می کند ولی حرفه ای های بازی بخاطر Smoke کم در نوع 16 بیتی آن را انتخاب کرده و با آن عادت می کنند.

این 16 بیتی و روزلیشن کم باعث می شود که چپ دستی مطلق یا راست دستی مطلق هم پیش آید که با رفع مشکل ویدئو مشکل راست و چپ دستی هم رفع می شود.

ولی گفتم همیشه این تنظیمات باقی نمی ماند برای مواقعی هست که شما بطور صحیح از بازی خارج نشوید و دفعه بعدی میبینید رزولیشن پایین و تراکم 16 بیتی رنگ ها و چپ دستی را مشاهده می کنید! پس برای ثبات در تنظیمات خروج استاندارد لازم هست.

.

مشکل هفتم) بازی در ویندوز اصلا اجرا نمی شود و هیچ خطایی هم نمی دهد

اول پاسخ مشکل دوم را بررسی نمایید در صورت درست نشدن، برای رفع این مشکل sysdm.cpl را در Run اجرا کنید. در ویندوز XP به تب Advance رفته و در ویندوز های بعدی در سمت چپ بر روی Advanced System Setting کلیک کنید. سیس در بخش Performance بر روی Setting کلیک کنید. در پنجره باز شده به تب آخری یعنی Data Execution Prevention رفته و روی مورد دوم کلیک کرده و از باکس پایین فایل hl.exe یا hl2.exe را اضافه کنید. OK کرده و سیستم را ریستارت کنید.

.

مشکل هشتم) بازی دست چپ شده و با درست کردن از تنظیمات هم به راست بر نمی گردد 


این مشکل بخاطر OpenGL می باشد! 


هر کسی که بازی کانترش مشکل داره که دست چپ هست و دست راست نمیشه این کارا که میگم رو بکنین


اول برین گوگل سرچ کنین open gl بعد برنامه رو دانلود کنین و نصب کنین


بعد برین تو بازی setting قسمت video بعد renderer اونجا open gl رو انتخاب کنین مشکلتون حل میشه


مشکل نهم) هیچ سروری در بازی Add نمی شود

این مشکل از Steam می باشد که برای رفع آن روش اول یک بار خاموش و روشن کردن سیستم هست که با این کار سرویس استیم دوباره فعال سازی می شود. روش بعدی در صورت جواب ندادن Restart این هست که Steam کلا پاک و دوباره نسخه نهایی نصب و اجرا شود و سپس بازی اجرا شود و بازی با مجوز ادمین (راست کلیک و انتخاب Run as administrator) اجرا شود. در صورتی که باز هم مشکل پابرجا بود به ناچار باید بدون Steam بازی اجرا شود که برای این کار هم بالا گفته شده » مشکل چهارم و نوشته قرمز آخر آن…


مشکل دهم) هنگام شلیک با تاخیر در بازی تیر شلیک می‌شود

این سوال در بخش دیدگاه‌ها پرسیده شده و چون جدید بود به متن افزوده شد. ببینید شما باید اول تست کنید ببینید در نوع بدون اینترنت و با BOT ها هم این مشکل را دارید؟ اگر داشتید که از بازی و عدم مطابقت آن با سخت‌افزار شماست و تنها کاری که می‌توانید انجام دهید آپدیت درایور سخت‌افزارها و اجرای بازی با Run as administrator و تغییر در تنظیمات گرافیک بازی هست. در صورت درست  نشدن باید از نسخه‌ی دیگر بازی استفاده نمایید اگر در اینترنت گشته باشید برای این مشکل در خود سایت سازنده هم جواب قانع کننده‌ای وجود ندارد و مشکل از هسته بازیست که در نسخه نهایی بازی یعنی CS GO هم درست نشده.

ولی در صورتی که شما فقط در بازی آنلاین کانتر این مشکل را دارید از CMD ویندوز به آی‌پی سرور بازی Ping بزنید اگر پینگ شما بالا بود (بالای ۱۵ برای سرورهای داخلی و در برخی مواقع ۲۰۰) پس پینگ شما به سرور بازی مشکل دارد و از سیستم و بازی هیچ مشکلی درگیر نیست و برای بهتر کردن اوضاع می‌توانید به سرورهای نزدیک‌تر وصل شوید یا  ISP خودتان را عوض کنید. همچنین در برخی مواقع اگر از WiFi برای اتصال اینترنت استفاده می‌کنید از کابل استفاده نمایید که بی‌تاثیر در پینگ نیست.


امیدوارم مشکلتون حل شده باشه ، فکر نمیکنم تو این پست چیزی جا افتاده باشه ....

اگر مشکلتون حل نشد نظرات رو بخونید و نظر بگذارید

منبع: دانش کده

wWw.Danesh-Kadeh.blog.IR


نظرات (۶۵)

سلام...من کانتر استرایک سورس ورژن 7 رو نصب کردم ولی موقع اجرا خطای Dont send میده...لطفا راهنماییم کنید...(بازی درپوشه غیر از ویندوز نصب شده )مدتی درست شد ولی دفعه ی بعد بازهم خطای مذکور رو داد...(دوباره هم نصب کردم جواب نداد)...خیلی ممنون
پاسخ:
خطاهای این چنینی برای خیلی ها در ویندوز xp اتفاق افتاده مانند عکس زیر و
برای غیر فعال کردن و حذف Dont Send در ویندور XP به روش زیر عمل کنید :

[تصویر: ghp-error.jpg]

روی My Computer راست کلیک کرده و Properties بگیرید یه پنجره باز میشه . از منوی بالای پنجره گزینه ی Advanced رو انتخاب کرده ، حال در قسمت پایین پنجره دکمه ی Error Reporting رو بزنید. در پنجره ای که باز می شه گزینه Disable Error Reporting رو انتخاب کنید و تیک گزینه ی But notify me when critical Error occur رو بردارین. بعد هر دو پنجره ی رو OK بزنید . از این به بعد پیام Dont send حذف شده و دیگه نمیاد .
سلام من مشکل سوم رو دارم خطای مودال ولی من هر چی تو ی درایو ویندوزم میگردم فایل استیم رو پیدا نکردم چی کار کنم من بازی رو از اینترنت دانلود کردم و وقتم رو گرفته تو رو خدا کمک کنید ممنون.
پاسخ:
با سلام لطفا از ارور عکس بگیرید بفرستید یا نسخه جدید رو از سایت ما دانلود نمایید.

سلام من کانتر سورس رو نصب کردم و انلاین بازی میکردم تا یه روزی کیفیت بازی رو بردم بالا دیگه هر کاری میکنم تو بازی نمیره .هیچ اروری هم نمیاره . دوباره نصب هم کردم ولی خراب بود لطفا جواب بدین .ممنون
پاسخ:
سلام
مشکل زیر رو بررسی کنید 

مشکل هفتم) بازی در ویندوز اصلا اجرا نمی شود و هیچ خطایی هم نمی دهد

اول پاسخ مشکل دوم را بررسی نمایید در صورت درست نشدن، برای رفع این مشکل sysdm.cpl را در Run اجرا کنید. در ویندوز XP به تب Advance رفته و در ویندوز های بعدی در سمت چپ بر روی Advanced System Setting کلیک کنید. سیس در بخش Performance بر روی Setting کلیک کنید. در پنجره باز شده به تب آخری یعنی Data Execution Prevention رفته و روی مورد دوم کلیک کرده و از باکس پایین فایل hl.exe یا hl2.exe را اضافه کنید. OK کرده و سیستم را ریستارت کنید.

درصورت درست نشدن یا ویندوز ویروسی هست ویندوز جدید بزنید یا نسخه کانتر دیگه ای دانلود نمایید.


سلام
من cs 1.6 نصب کردم. به سرورها دسترسی نداشت. خودم اد کردم جواب داد.
الان که دوباره بازی رو اجرا میکنم، همون سروری که اد کرده بودم هم not respond میده.
دیگه هم نمیتونم سروری اد کنم!کلا انگار به نت وصل نمیشه!
چطور میتونم هم مشکل دسترسی به سرورهای عمومی و هم به این سرورهایی که اد میکنم داشته باشم.
پاسخ:
سلام
چک کنید فایروال و آنتی‌ویروس خاموش باشه… بازی رو هم با راست کلیک و Run as admin اجرا کنید…
سلام من به مشکلی در کانتر سورس برخوردم رفتم یه اسکین دانلود کردم برای کانتر سورس و وقتی اسکین رو وارد کردم تا خواستم وارد بشم و مپ رو لود کنم این ارور را داد (Qut of memory) و از بازی در امد بالای این ارور نوشته بود:engine error اما درایوم خیلی جا داره!! چطوری این مشکل رو برطرف کنم لطفا راهنمایی کنید
پاسخ:
سلام. اسکین بزرگی زدید که فضای داده شده به بازی در رم کم میاره و این خطا رو می ده…
سلام
ویندوز لپ تاپ بنده 10 هست ، باز راحت بالا میاد ولی وقتی موقع شروع لود میشه و صفحه بازی میاد که انتخاب کنی تروریس باشی یا سیتی ، همونجا کلا بدون هیچ خطایی گیر میکنه بیرون هم نمیاد!
جالب اینه که قبل این ،به کامپیوتر وصل میشی و اونجا هم نشون میده که یه گیمر اضافه شده ولی..
باید به زور بیای بیرون!
قبلا تو همین لپ تاپ اجرا میشد
تازه ویندوز 10 ریختم ولی روی کامپیوتر اجرا میشه

پاسخ:
سلام. توی متن راه کارهای گذاشتن روی ویندوز XP سرویس پک دو و در آوردن از Read Only و اینها هست اعمال کنید درست نشد از خود بازی هست…
باسلام
مال من مشکل could coniction to server رو می ده بازی یا آنتی چیت مشکل نداره مشکل از کجاست
پاسخ:
سلام.
آنتی‌ویروس خاموش ، بازی و آنتی‌چیت ران از ادمین، فایروال هم خاموش.
  • ساناز محمدی
  • سلام من بازی رو قبلآ نصب کردم اجرا شد بدون مشکل
    بعد اومدم ورژن 1.6 رو نصب کردم اولی 2010 بود کانتر
    الان هر چی حذف کردم دوباره نصب کردم اجرا نشد خطا هم نداد تمام روش های بالا رو تست کردم
    موقع اجرای H1.exe خطای Engine.dll میداد ولی روی میانبر برنامه اصلآ خطا نمیداد
    ویندوز هشت نصبه الان
    سلام به من این ارور رو میده چیکار کنم؟
    Steam authentication required to connect to internet servers
    پاسخ:
    استیمت یا ویندوزت مشکل داره
    یا نسخه آپدیت شده بازی رو نصب کن
    یا ویندوزتو جدید کن

    چرا بازی میاد بالا اما نمیتونم وارد بازی بشم اخطار هم که میده یجورایی میگه ارتباطت با hl2  قطع شده
    پاسخ:

    مشکل سوم) عدم اجرا و دادن خطایی مانند “Platform Error: Failed to load platform modules”

    را در بالا بخوانید


    من بازی سورس رو نصب کردم  برای سرور ها هم مشکلی نبود چند روزه هر کاری میکنم هیچ سروری ادد نمیشه اگه میشه راهنمایی کنید
    برای انلاین
    پاسخ:
    connect 192.168.1.2:27015
    به جا ایپی بالا آیپی مورد نظرتو بنویس تو کنسول بزن
    connect+space+ip بعد اینتر تو کنسول
    سلام.من یک نسخه از کانتر سورس دارم که قبلا روز ویندوز 7 کامپیوتر قبلیم کار میکرد بدون مشکل.کامپیوتر جدیدی خریدم و ویندوزش 10 هست.حالا همون کانتر روی این سیستم کار نمیکنه.وقتی وارد میشم بازی میشم جایی که هنوز صفحه سیاهه و چیزی نشون نمیده صدای ارور میده و خارج میشه.هیچ نوشته ای روی صفحه نمیاد.با نصب مجدد هم مشکل حل نشد.

    مشکل دوم و مشکل هفتم و سوم رو مطالعه کردم هر 3 کار رو انجام دادم بازم نمیشه.همونجوری مونده.لطفا راهنمایی کنید.ممنونم
    پاسخ:
    اگه همه روش ها رو انجام دادی جواب نداد شاید ویندوزت ویروسی هست ویندوز بزن (یا ویندوز 10 یا هرچی)
    سلام من sxe injected رو بوز رسانی کردم منتهی وقتی میخوام وصل شم به بازی میزنه sxe شما غیر فعال است  چیکار باید بکنم ؟ کانترو sxe هم دوباره پاک کردم نصب کردم درست نشد آنتی ویروس هم افلاین میکنم بازم وارد سرور نمیشه
    سلام من قبلا راحت کانتر سورس رو اجرا میکردم ولی الان موقع لود مپ این ارور رو میده
    Problem signature:
      Problem Event Name:    APPCRASH
      Application Name:    hl2.exe
      Application Version:    0.0.0.0
      Application Timestamp:    4445c334
      Fault Module Name:    stdshader_dx9.dll_unloaded
      Fault Module Version:    0.0.0.0
      Fault Module Timestamp:    45887962
      Exception Code:    c0000005
      Exception Offset:    0f645e32
      OS Version:    6.1.7601.2.1.0.256.48
      Locale ID:    1065
      Additional Information 1:    a731
      Additional Information 2:    a731829beebaba7f2c5ec088b75995d3
      Additional Information 3:    b973
      Additional Information 4:    b973418d58f5a4211a63a32a2cdc4ca8

    Read our privacy statement online:
      http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0409

    If the online privacy statement is not available, please read our privacy statement offline:
      C:\Windows\system32\en-US\erofflps.txt

     سلام
    ببخشید من بازی رو دان کردم و موقع نصب بازی فیلتر شکن رو غیر فعال کردم و بعد نصب بازی رو با کلیک راست و گزینه run as..... باز میکنم ولی اخظار استیم میاره من استیم رو دان کردم و اپدیت کردم ولی نیاورد و بازی باز هم اون اخطار رو داد
    SALAM CHERA BE MN IN EROR RO MIDE 
    http://uploadax.byethost3.com/images/32423502542660569766.jpg
    ASAN BAZI EJRA NMISHE YA YE ERORI MIDE K TO MOSHKELATI K ZEKR SHODE NIST
  • احسان قلی خانی
  • ببخشید این مشکل من هر کاری کردم نشد چند نسخه هم دانلود کردم فایده ای نداشت این ارور:
    does not match the server
    پاسخ:
    نسخه‌ای که دارید دیتای اون با دیتای سرور یکی نیست! از ادمین سرور بپرسید چه نسخه‌ای رو باید نصب کنید و ترجیحا بهتون لینک دانلود نسخه سرور رو بدن…
  • مرتضی اسدی
  • سلام من بازی کانتر ۱٫۶ پرتابل رو دانلود کردم وقتی نصبش میکنم خود به خود تو وینوز نصب میشه و بعدش یه چیزی اکسترکت میشه و بعدش وارد بازی میشه ولی وقتی میخوام وارد یه مپ بشم از بازی میپره بیرون و Fatal Error میده بعدشم عجیب اونجاست که قبلاً اینتوری نبود و تازگیا اینجوری شده(ویندوزم ۷ هستش ۳۲ بیتی)
    پاسخ:
    سلام. خودتون میگید نسخه پرتابل رو دانلود کردید و بعد می‌گید موقع نصب؟ :!
    پرتابل یعنی لازم به نصب نباشه! موقع اکسترکت کردن که بعدش وارد بازی می‌شید از Task Manager ببیند از کجا اجرا می‌شه، اون رو ببرید یه پارتیشن غیر ویندوزی و موارد ویندوز XP و اینها رو روی اون تست کنید.

    سلام. من وقتی توی یه سری سرور ها میرم (بیشتر سرور اسیا گیم ) بدون هیچ دلیل مشخصی بیرون میاد .
    sxe رو دارم و توی سرور های دیگه اصلا مشکلی ندارم .
    این error داده میشه :

    Host_Error: UserMsg: Not Present on Client 22

    پاسخ:
    سلام. به ادمین سرورها اطلاع دادید؟ این خطای رایج هست و نمی‌شه دقیق گقت ولی Run as administrator کردن بازی و خاموش کردن فایروال و آنتی‌ویروس رو هم فراموش نکنید…
    could not contact master game sever to retrieve server list
    سلام من کانتر ۱/۶نصب کردم وقتی روب جلو حرکت میکنم باw دیگه دکمه های a_dکار نمیکنن و ب بقلا موقع حرکت ب جلو حرکت نمیکنن ولی وقتیw  رو ول میکنمa_d عمل میکنن

    سلام من سی اس گو بازی میکنم
    مشکل من اینه:http://uupload.ir/files/zam4_untitled.png
    یهو تو بعضی از مپ ها پرت میشم بیرون و این رو نشون میده لطفا راهنمایی کنید
    وقتی میخوام به یه سرور آنلاین جوین شم میگه Connection failed after 4 retries.
    سلام
    ببخشید من اسکین تفنگ ak47 رو برای کانتر زدم الان وقتی وارد بازی میشم تفنگ میاد ولی رنگ تفنگ نمیاد صورتی میشه
    نمیدونم چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید.
    سلام
    من گیم نت دارم و کانتر استریک هم نصب بود و به راحتی پلی میشد و نت هم داشت تمام سیستم ها ولی حدود سه هفتس برا اینکه بتونم کانتر بازی کنم باید نت سیستم هارو قطع کنم
    وقتی نت دارن سیستما و مپ میسازم روی loading resources  گیر میکنه و داخل نمیره اما به محض اینکه نت رو قطع میکنم دوباره به حالت عادی برمیگرده
    ممنون میشم سریع تر به دادم برسید چون بقیه بازی ها که نیاز به نت و استیم دارن اینجوری با کانتر کنار نمیان و هر روز کلی داستان دارم
    error loading swf file وارد بازی میشه بعد قطع میشه و این ارور رو میده. چیکار کنم؟
    سلام.من وقتی وارد بازی میشم صفحه سیاهه و ارور  the game requires steam رو میده.....نسخه بازی هم csgo

    سلام من بازی کانتر رو از این سایت https://se7en.ws/csgo/?lang=enدانلود کردم اما چندتا نقشش کار نمیکنه مثل dust2در ضمن من فقط افلاین بازی میکنم لطف بگید چیکار کنم
    سلام من از cs 1.6 استفاده میکنم
    یه مدت سرور نمیرفتم و میتونستم آفلاین بازی کنم
    اما یه مدت شدیدا تو سرور ها بازی کردم و وقتی میخوام برم تو آفلاین یا نمیاره یا وقتی میاره یه سرور باز میکنه که تنها خودم توشم و مپی میخوام نیست
    خیلی وقته اینطور شده
    دوستان سلام ...
    برا من از زمانی که با استیم چنجر ای دی مو تغییر دادم وقتی میخوام وارد بشم ای ارور رو میده



    ویندوزم هم 10 x64 هست.
    اگه کسی بلده راه حلش رو بنویسه
    هنگام وصل به سرور های کانتر...engine eror..برای من نشان میدهد...لطفا راهنمایی کنید؟؟؟
    سلام  از من ارور this game required steam را می دهد لطفا کمکم کنید 
    سلام  لطفا راهنمایی کنید میبینی که وقتی تو کنسول ای پی رو هم میزنم ولی وقتی میخواد بره تو سرور دوباره بر میگرده به صفحه اول اگه میدونید مشکل چیه لطفا خبرم کنید ممنون.
    سلام من بازی رو نصب کردم ولی بالا نمیاره هیچ اروری هم نمیده مشکل هفتم رو هم بررسی کردم فایده نداشت چکار کنم
    سلام من کانتر استریک گلوبال رو از استیم دانلود کردم رفتم داخلش اورد ولی وارد سرور نمی شه به اینترنت هم وصلم مشکل کجاش
    سلام من کانتر استریک گلوبال رو از استیم دانلود کردم رفتم داخلش اورد ولی وارد سرور نمی شه به اینترنت هم وصلم مشکل کجاش
    سلام من بازی کانتر سورس رو دانلود کردم نصب هم کردم ولی موقعی که بازی اجرا میشه لود میکنه و بعد چن ثانیه ارور:

    hl2.exe.has stopped working

    رو میاره راحل هایی هم ک برای این ارور توصیه شده بودو انجام دادمک ولی تاثیر نداشت

    اگر میشه لطفا راهنمایی کنید.

    یه نسخه دیگه هم از کانتر سورس رو دانلود کردم ولی سرور اد نمیکنه.
  • امیرحسین عابدینی
  • سلام خسته نباشید مشکل من اینه که وقتی که میخوام وارد سرورها بشم این ارورcould not connect to serverرو میده لطفا کمکم کنین
  • امیرحسین عابدینی
  • سلام خسته نباشید مشکل من اینه که وقتی که میخوام وارد سرورها بشم این ارورcould not connect to serverرو میده لطفا کمکم کنین
    سلام من بازیو نصب کردم وقتی میخوام بازیو باز کنم این ارور رو میده اگه امکان داره راهنمایی کنید... زیاد از نصب این بازی سردر نمیارم
    the program is already running before, check it is possible minimized to the system 
    tray or running other user on the system
    ویندوزم10 هستش
    سلام کانتر  من وقتی روسرورمیزنم این پیام could coniction to serverبااینکع فایروال و انتی ویروس رو خاموش کردم و از طریق   Ran as administrator وارد شدم باز هم همین ارور میداد  حتی چند بار کانتر پاککردم و کانتر های دیگ نصب کردم تو سایت های مختلف ولی بازم جواب نداد و همون اخطار میداد دیگه نمیدونم چیکار کنم خواهشا کمکم کنید ایدی تلگرامم میزارم حدRuاعقل تویه تلگرام بهم بگین مشکل از کجا هست Ali_20_21  موفق باشید منتظر جواب تون هستم :)
    این ارور چیه زمان سرور پیدا کردنfailed to reach any official servers
    پاسخ:
    سرور داونه
    سلام 
    بازی Counter-Strike Xtreme V6 را نصب کردم 
    وقتی میرم داخلش  ارور 5899   metadata file missing or damaged  را می دهد 
    هرچی هم حذف و نصبش کردم درست نشد
    سلام من دارم مپ دانواد میکنم برم تو بازی تی بازی کلنتر سورس v34 یهو ارور میده که "Couldn't CRC map ای رو میگه دلیل چیه 

    توبازی csgo چجوری این ارور را بر طرف کنم 
    Failed to reach any official servers.
    وقتی که میخوام تو کژال یا کامپتتیو بازی کنم این ارور میاد
    لطفا جواب دهید
    چجوری این ارور را برطرف کنم
    failed to reach any official servers
    موقع سرور پیدا کردن میاد
    لطفا جواب بدید
    وقتی میخوام وارد سرور رفیقم بشم ارور failed to connect game server v رو میده اینم بگم که ای پی سرورش رو از طریق کنسول میزنم
    نمیدونم بتونی به مشکل من جواب بدی یا نه. اما من cs:go رو از استیم دانلود کردم و نصب شد.اما وقتی میرم توش ارور میده.جون مادرت کمک کن....!

    http://s8.picofile.com/file/8366794476/bandicam_2019_07_17_04_28_04_406.jpg
    سلام دوستان من تو کانتر مشکل دارم ارور DLL می دهد و نمی دانم چیکار کنم و نمی دانم کدوم یک از ارور های بالاست این لینک تو اپارات فیلم گذاشتم نگاه کنید اگه ممکن بود کمکم کنید ممنونhttps://www.aparat.com/v/LaMD9 این ارور می دهد.
    من با این ارور مواجه میشم 

    failed to initialize nvapi with error (0xFFFFFFFE) which is required when running on nvidia hardware. your drivers may be corrupt or out of data
    من بازیو خریدم نصب کردم اما وقتی می خوام واردشم بدون هیچ علامتی بازیو اجرا نمیکنه
  • ffffffffffffffffffffffffffffff
  • مال من اصلا تو بازی نمیره

    سلام من وقتی میخوام وارد سرور شم یه ارور could not coneccted server میاد باید چیکار کنم

    پاسخ:
    سلام احتمالا مشکل از سرور هست ، سرور دیگه ای امتجان کنید و از سالم بودن سرور اطمینان حاصل فرمایید

    سلام.بازی رو نصب کردم. ولی موقع اجرا این ارور میده..

    launcher error

    failed to load the luncher dll

    the specified module could not be found

    پاسخ:
    از استیم نسخه اورجینال تهیه کنید بدون مشکل اجرا میشه
    اررور شما ظاهرا مشکل از نسخه بازی هست
    موفق باشید

    سلام..یه سوال چرا موقعی که start رو میزنم میگه CD key authentication invalid internet servers چیکارش کنم لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ:
    از استیم نسخه اورجینال تهیه کنید بدون مشکل اجرا میشه
    اررور شما ظاهرا مشکل از نسخه بازی هست
    موفق باشید

    سلام مپ dust2 من تو csgo آسمونش سیاه شده

    باید چیکارش کنم

    سلام توی کانتر ۱.۶ مشکل من اروری هست که بعدش کلا از بازی میاد بیرون
    net_sendpacket error:wsaeintr
    این ارور رو میده

    سلام مال من ای ارور رو میده چیکار کنم درست شه؟flailed to reach any official server

  • امیرحسین قاسم نژاد
  • سلام دوستان من کانتر سورس و دانلود کردم ویندوزم از اون بالاترویندوز۱۰ ۴ گیگ رم ۶۴ بیت پردازنده ۳اینتل و گرافیک amd redon5450هست و گرافیک ۱ گیگ ولی لگ داره  

     

    سلام من تا ۲ ماه قبل وقتی میزدم روی آل سرور ۸۰۰ تا سرور می اورد اما الا ک میزنم فقط ۱۴ تا میاره ک همش خارجیه 

    دیروزم دستم خورد سروریو ک توی فیوریت بود حذف شد دیگه هم نمیتونم بیارمش

    بازیو حذف کردم دوباره نصب کردم ولی بازم فقط ۱۴ تا میاره میشه کمک کنید

  • امیر حسین خدمتی
  • سلام 

    من بازی رو از استیم دانلود کردم

    و بازی کاملا باز میشه اما وقتی میخوام برم بازی کنم بازی وقتی لود میشه هنگ و گیر میکنه و اخرم میندازتم بیرون

    لطفا کمکم کنید واقعا نیاز دارم.

    سلام من کانتر سورس ورژن 34 رو از سایت شما دان کردم خب اوایل همه سرور ها رو می اورد (انلاین) اما چن روزی میشه چنتا سرور خارجی میاره حدود16تا حتا قسمت space هم همون16تا میاد بعد چنتا آی پی سرور ایرانی رو از اینترنت  کپی کردم و میزنم تو کنسول اول کانکت بعد فاصله بعد ادرس این خطا رو میده   Connection failed after 4 retries.    حتا وختی توی قسمت فاوریت(مورد علاقه) میرم اون پایین روی اد سرور میزنم و ادرس رو واردش میکنم ولی هیچی ب مورد علاقه ام اضاف نمیشه مشکل از چیه؟؟ 

     

    معنیش چیه  این؟ Connection failed after 4 retries.؟؟

    من می خوام بازی رو استارت کنم .هر وقت goرو میزنم هیچ سرور پیدا نمیشه همین طور میگرده    خواهشا کمممممککککمممم کن

    سلام چرا من وقتی مپارو میزنم که وارد بازی بشه خیلی دیر میره وسط بازی مشکلش چیه و این باعث بن شدنم میشه لطفا جواب بدین

  • ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
  • سلام من وقتی میخواهم وارد مپ شوم خیلی خیلی دیر وارد مپ میشه و این باعث بن شدنم میشه لطفا جواب بدین

    پاسخ:
    مشکل از سرور هست یا اینترنت یا سیستم ؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی