دانش کده

مرکز آموزش های مفید و کاربردی و برنامه های عالی و روش های نوین کسب درآمد

دانش کده

مرکز آموزش های مفید و کاربردی و برنامه های عالی و روش های نوین کسب درآمد

بهترین مرکز آموزش , بازی , تفریح , کسب درآمد

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
نویسندگان

افزایش قد تا 12.5 سانتی متر با ورزش های کششی

دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۲۲ ب.ظ

 :: افزایش قد تا 12.5 سانتی متر با حرکات کششی 
افزایش قد باور نکردنی تا 12.5 سانتی متر با ورزش های کششی
بهترین پکیج آموزشی برای افزایش قد در هر سن
روشی تست شده و قابل اطمینان
پکیج به زبان انگلیسی می باشد و پشتیبانی 24 ساعته پاسخگوی هر گونه سوال و حتی توضیح ورزش ها در صورت داشتن مشکل
بهترین روش افزایش قد از سن رشد تا هر سنی که دارید و دوست دارید قدتان افزایش پیدا کند
در سنین رشد با این ورزش ها 10 تا 30 سانتی متر براحتی افزایش قد داشته باشید
و در سن 20 سالگی به بعد 6 تا 12.5 سانتی متر افزایش قد باور نکردنی با ورزش های کششی داشته باشید
پکیج ناب برای افزایش قد در تمامی سنین
عجله کنید و ارزان تر از همه جا پکیجی تضمینی تهیه و از پشتیبانی همیشگی ما بهره مند شوید
پشتیبانی در تلگرام : Mediking@



http://www.modiresite.com/wp-content/uploads/2017/07/Buy-Now-button-download.jpg

مبلغ : 25000 تومان 



دانلود دمو:

دانلود با کیفیت 144P

دانلود با کیفیت 240P

دانلود با کیفیت 360P

دانلود با کیفیت 480P

دانلود با کیفیت 720P

نظرات (۱۱)

  • مرتضی فرجی
  • سلام خوب هستید من پکیجتون رو تیه کردم
     و بصورت منظم استفاده میکنم فعلا تو 4 هفته
     3.5 سانتی متر افزایش قد داشتم 
    آیا این افزایش قد متوقف نمیشه 
    مثلا ادامه بدم به 10 سانتی متر میرسم ؟؟؟
    پاسخ:
    با سلام . مرحله اصلی افزایش قد تو هفته 6 بصورت کامل نمایان میشه 
    و ادامه پیدا میکنه همین که تو 4 هفته تونستین اینقدر افزایش قد داشته باشین
     خوبه ادامه بدین نتیجرو تو هفته 6 و 7 ببینین. 
  • فیاض پور غلام
  • سلام و خسته نباشید. پکیجتون محشره 5 سانتی متر افزایش قد داشتم.
     تو بعضی بخش های پکیج مشکل دارم میتونید کمک کنید؟

    پاسخ:
    سلام . خیلی عالیه 5 سانتی متر به ورزش هاتون ادامه بدین 
    در ضمن تو تلگرام با آیدی @mediking برای سوال هاتون در ارتباط باشید 
  • امیر سالمی
  • آقا خیلی خوبه من افزایش قد داشتم خیلی خوشحالم 
    میترسیدم بخرم ولی تاثیر نکنه ولی 6 سانتی متر
     افزایش قد داشتم از این به عبد تمرینات رو جدی تر
     دنبال کنم تو 6 هفته 3 سانتی متر دیگه افزایش خواهم داشت؟
    پاسخ:
    سلام . خیلی خوشحال شدم  بله تمرینات رو منظم انجام بدید حتما به قد ایده التون میرسید
  • محمد رسولی
  • سلام من از پکیجتون نتیجه های خوبی دارم میبینم خدا خیرتون بده انشالله موفق بشید
    پاسخ:
    خداروشکر ممنون
    سلام و درووود و تشکر فراوان از پکیجتون
     که خیلی دمش گرم من حال کردم 
    خیلی مشتی هستین بووس بوووس بوووس
    پاسخ:
    ممنون
  • مصطفی اکرامی
  • سلام خوب هستین من میخواستم تشکر کنم
     از پکیج مفید و عالیییییتون و یه تشکر خاص و ویژه هم
     از پشتیبانی تون که واقعا بی نظیر و یک هستن
    امیدوارم بیشتر از این موفق باشید
     من با پکیجتون 6 سانتی متر توی 2 ماه افزایش قد داشتم.
    فروشگاه نایسر شاپ واقعا قیمت هاش بی نظیره
     ممنون از این همه تلاشتون در فروشگاه و سایت بزرگتون
    پاسخ:
    خواهش میکنم شما لطف دارین وظیمونه 
  • نازیلا جابری
  • تننننکیو وری ماچ عالییی بود من 5 هفتس انجام میدم
     تا الان 4 سانتی متر افزایش قد تو دوره بلوغ داشتم
     167 بودم الان شدم 171 آیا ادامه بدم بازم قدم بیشتر میشه
     176 میتونم بشم تو 5 هفته بعد  ؟
    اگه جواب بدین ممنون میشم

    پاسخ:
    بله تو شش هفته اول افزایش قد نسبت به شش هفته دوم 
    کمه اگر تو شش هفته اول 4 سانتی افزایش داشتین
     عالیه توی شش هفته دوم چند برابر خواهد شد
  • میلا یغقوبی
  • سلام آقا من 7 هفته بود پکیج افزیاش قد رو تهیه کرده بودم
     اصلا باور نمیکنم که اینقد افزایش قد داشتم 
    تو این مدت کوتاه خیلی فوق العادس 
    واقعا خدا خیرتون بده با این قیمت کم که همه جا 
    کمتر از 60 هزار تومن پیدا نمیشه به ما دادید واقعا عالیه مرسی
    پاسخ:
    واقعا باعث افتخاره خیلی عالی هست موفق باشید
  • رامین صفوی
  • سلام و خسته نباشید . من پکیج افزایش قد رو 7 هفته هست 
    خریده بودم استفاده می کردم تو سن 28 سالگی
     2 سانتی متر افزایش قد داشتم
     واقعا فوق العادس مرسی خدا خیرتون بده
    پاسخ:
    ممنون
    خوشحال شدم 
     موفق باشید 
  • مهناز حسنی
  • سلام . من 8 هفته هست از پکیج افزایش قدتون استفاده میکنم
    تو سن رشد 4 سانتی متر افزایش قد داشتم واقعا ممنونم
    خیلی خیلی ممنونم خدا ازتون راضی باشه.
    پکیج های افزاییش قد همشون بالای 40 هزار تومان هستن
     اما شما با این قیمت کم بهترین پکیج رو دادید
    ممنون
    پاسخ:
    عالیه
     خوشحال شدم
    موفق باشید 

    سلام برای چه کسانی اثر می کنه
    من 17 سالمه به نظرتون اثر میکنه
    لطفا جواب بدید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی