دانش کده

مرکز آموزش های مفید و کاربردی و برنامه های عالی و روش های نوین کسب درآمد

دانش کده

مرکز آموزش های مفید و کاربردی و برنامه های عالی و روش های نوین کسب درآمد

بهترین مرکز آموزش , بازی , تفریح , کسب درآمد

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
نویسندگان

پکیج کسب درآمد از تلگرام

سه شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۵۶ ب.ظ

:: پکیج کسب درآمد از تلگرام 

ساخت کانال تلگرام و افزایش عضو بی نهایت بدون هزینه و کسب درآمد از کانال

ساخت ربات و کسب درآمد فوق العاده

نرم افزار های افزایش ممبر واقعی + آموزش کامل + کسب درآمد

*و بهترین آموزش ها برای موفقیت در کسب درآمد از تلگرام*

22 نرم افزار بصورت رایگان

راه و روش های تضمینی برای موفقیت در تلگرام

بیش از 30 روش کسب درآمد از تلگرام

کامل ترین پکیج با کمترین هزینه

آموزش راه های رشد اعضای کانال

 بهترین پکیج کسب درآمد در ایران با کمترین هزینه با یکم جستجو در اینترنت پکیج های مختلفی در این موضوع میبینید که ما با کمترین هزینه از آنها پکیج خود را به فروش میرسانیم که بی شک بهتر و کامل تر از هر پکیجی هست که وجود دارد

امتیاز ویژه بعد از خرید پکیج: پشتیبانی 24 ساعته + ارسال آپدیت های پکیج به ایمیل کاربرانی که پکیج را تهیه کرده اند

سوالات خود را در تلگرام از ما بپرسید: ID Telegram: @MediKing

بعد از خرید حتما به آیدی بالا در تلگرام پیام بدهید تا بسته های کمکی ویژه را دریافت کنید


لینک خرید



اولین افزایش قیمت در 19 مرداد 96 

قیمت : 18000 تومان


دانلود دمو:

دانلود با کیفیت 144P

دانلود با کیفیت 240P

دانلود با کیفیت 360P

دانلود با کیفیت 480P

دانلود با کیفیت 720P


نظرات (۹)

  • بهروز محمدی فر
  • واقعا بی نظیره دستتون درد نکنه اولش فکر کردم هزینه کم زدین شاید زیاد ارزش نداره ولی من یه پکیجی هم واسه تلگرام 69000 تومن داده بودم پکیج شما خیلی مفید تر بود خدا ازتون راضی باشه
    من کانال زده بودم با پکیجتون الان 79K هست و درآمد خوبی دارم
    بابت همه پشتیبانی های گرمتون هم ممنونم موفق باشید
    پاسخ:
     خیلی خوشحال شدم 
  • سارینا جعفری
  • سلام و خسته نباشید.
    من 14 سالمه از پکیجتون استفاده میکنم با پکیج شما من تونستم کانالم رو از 300 نفر اعضا به 51 هزار نفر اعضا برسونم الان هم روزی 50 هزار تومن برای تبلیغ میگیرم.
    خیلی ممنون برای جبران تبلیغ پکیجتون رو رایگان تو کانالم میزارم.
    مرسیییییی
    پاسخ:
     خیلی عالیه  *تبریک*
    سلام خیلی ممنون بابت پکیجتون خیلی روش ها توش هست که من همشو حال میکنم
    و این حرفتون امروز برام اثبات شد که پکیج شما با این قیمت کم برابری میکنه با پکیج هایی که هزینه های خیلی زیادی دارن و روش های جدید دراین که من هیچ جا ندیده بودم خیلی ممنون
    پشتیبانیتونم به هرچی بگین میرزه ممنونم واقعا
    پاسخ:
    ممنون
  • رستم نقی زاده
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    آقا بی نظیره بی نظیره بی نظیره حرف نداره پکیجتوت
     کد خرید من 4***2 هست یه سوال داشتم من که الان تو دو هفته 12K افزایش عضو داشتم و 45000 تومن درآمد در روزمه بعده یک ماه تا 50K میرسم و به درآمد 100 هزار تومن در روز میرسم؟
    پاسخ:
    سلام .
    بله 50K تو یه ماه کاری نداره راحت میشه رسید و درآمدش از 100.000 تومان در روز بیشتره بی شک 
    لطفا کد خریدتون رو فقط در تلگرام برای پشتیبانی اعلام کنید 
    موفق باشید
  • مینا ترابی
  • وااقعا تشکر میکنم زا مدیریت سایت که پکیجی به این خوبی با این قیم درست کردن و با انصاف با قیمت عالی خیلی خیلی کم میفروشن من که راضیم .
    پکیجتون کامل کامل هست و موفق شدم یه کانال خوب بسازم که کسب درآمد کنم
    ممنونم بابت تمامی زحماتی که دادم
    پاسخ:
    خیلی ممنون موفق باشید 
    سلام سلام اقا دمتون واقعا گرم گرم با این قیمت من باور نمیکردم تمامی روش هارو داشته باشه همه این کسانی که پکجی هایی با قیمت زیاد 90000 تومن یا بیشتر میفروشن چشمشون در بیاد و با قدرت ادامه بدین همه پکیجاتون رو تهیه کردم کوچیکتون ممد رضا میناوندی
    پاسخ:
    ممنون
    سلام . مرسی ادمین عزیز از پکیجی که با این قیمت عالی گذاشتید
    این پکیج قیمت واقعیش 90 هزار تومن هست ولی شما با این قیمت کم میفروشید
    خدا ازتون راضی باشه من موفق شدم کانال درآمد زایی درست کنم
    همیشه مدیونتون هستم

    پاسخ:
    ممنون
  • امیر رستمی
  • سلام علیکم خدمت مدیر محترم و پشتیبانی سایت
    اول یه تشکر مخصوص میکنم از پکیج بی نظیر و حرفه ای که درست کردین من حال میکنم ازش استفاده میکنم
    دوم یه سوال داشتم من الان 68کا ممبر واقعی جمع کردم میتونم ادامه بدم مشکلی پیش نمیاد؟
    پاسخ:
    نه هیچ مشکلی نداره  موفق باشید 
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    با سلام
    لطفأ هر کی این بسته رو خریده بیاد تلگرام بسته رو بهم بده پول رو با کمال میل تقدیم میکنم
    آیدی من *****
    چون لینک خرید خراب شده
    با تشکر
    پاسخ:
    بله بله شما کلاهبردار نبودین ... از همینجا سفارش میدادین.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی