آموزش هیروی Techies - دوتا 2
اسکیل ها
نکته 1: این بمبها در هر صورت که منفجر بشن(رد شدن دشمن، نابود شدن بمب با اتک دادن دشمن به اون، ردشدن از تعداد مجاز) ، خسارت وارد میکنند.
نکته 2: یونیت های invisible با رد شدن از روی بمب، اونو منفجر میکنند اما یونیت های Invulnerable، بمب رو فعال نمیکنند.
نکته 3: یونیت های پرنده (Batride's Firefly،Winter Wyvern's Arctic Burn، Visage's Familiars، Beastmaster's Hawk، Flying Courier ) بمب رو فعال نمیکنند و از اون دمیج نمیخورند.
نکته 4: اگه کنار یه حریف بکاریدش، 0.8 ثانیه طول میکشه تا منفجر بشه (0.5 + 0.3)
مشخصات بمب:
نکته 1: اگه کنار یه حریف بکازیدش، 3 ثانیه طول میکشه تا Stun کنه (1.5 + 1.5)
نکته 2: فقط در صورتی حریف رو stun میکنه که با نزدیک شدن بهش، فعالش کنن. (با تموم شدن زمانش یا نابود شدنش توسط دشمن Stun نمیکنه)
نکته 3: وقتی یه Stasis Trap فعال بشه، تمام Stasis Trapهای اون پلیر در رنج 450 رو بدون اینکه تاثیری داشته باشن، از کار میندازه .(منظور از "اون پلیر" اینه که مثلا اگه Rubic حریف تو رنج 450 تایی Stasis Trap شما، یکی از همینا بذاره و برای شما فعال بشه، روی اون تاثیری نداره)
نکته 4: یونیت های invisible، invulnerable، وStasis Trap،Magic Immuneرا فعال نمیکنند. البته اگه وقتی که هیروی Invisible نزدیک Stasis Trap باشه و یکی اونو فعال کنی، هیروی invis هم stun میشه.
مشخصات Stasis Trap
نکته 0: اسم این اسکیل باحاله : "تیم خودکشی، حمله!"
نکته 1: خودکشی با این اسکیل، Deny حساب میشه و XP و Gold به حریف نمیده.
نکته 2: اول دمیج میده، بعد میمیره. یعنی اگه شما با این اسکیل، کیل بگیرید، xp میگیرید.
نکته 3:درخت ها رو تا شعاع 500 از بین میبره
نکته 1: از همون اول این اسکیل رو دارید و قابل Learn و level up نیس.
نکته 2: مسیر رو Block نمیکنه.
نکته 3: از زنده شدن (NC (Neutral Creep ها جلوگیری نمیکنه. (اگه وارد بذارید تو کمپ، سر دقیقه دیگه زنده نمیشن ولی اگه اینو بذارین، باز هم زنده میشن)
نکته 4: با آپگرید شدن توسط آقانیم، تمام مین و بمب های رنج 125تایی دورشو کاملا از true sight مخفی میکنه. (به هیچ وجه قابل دیدن نیست)
نکته 1: با یادگیری آلتیمیت، این اسکیل قابل استفاده میشه.
نکته 2: وقتی که Silence یا stun شده باشید، نمیتونید از این اسکیل استفاده کنید ولی وقتی مرده اید میتونید
نکته 1: مبدا دمیج، خود بمبه. به همین خاطر Blademail به شما دمیج بر نمیگردونه
نکته 2: این بمبها در هر صورت که منفجر بشن(رد شدن دشمن، نابود شدن بمب با اتک دادن دشمن به اون، ردشدن از تعداد مجاز) ، خسارت وارد میکنند.
نکته 3: بر خلاف Land Mine و Stasis Trap و مانند minefield sign، این بمب ها از زنده شدن NCها جلوگیری نمیکنند.
ساب ابیلیتی آلتیمیت
نکته: از این اسکیل وقتی کهDisable, techies شده باشه هم میشه استفاده کرد.
مشخصات Remote Mine:
نحوه اسکیل گیری از نظر دوتاباف (و من!)
Best Versus
Worst Versus
آیتم بندی از دید Dota2wiki:
از دید من:
*نکته: آیتم های Smoke of Deciet و Sentry Ward هم لازم و بدرد بخور هستن که یادم رفت اینتو بذارم.
آموزش بازی با Techies
(با تشکر از ir_Prince بابت عکس دوم)
Mind games. یه کارایی کنید به اعصاب حریف ها! بمب ها رو بر حسب عادت همیشه یه جا نذارین. همیشه حریفو سوپرایز کنین. مثلا جاهای بدرد بخور برای بمب رو تو عکس مشخص کردم.
یک level از اسکیل 2 در جاهای Juke کردن خیلی بدرد میخوره و از گنک شدن و همچنین فرار حریف موقع گنک کردن جلوگیری میکنه.
بهترین جاها برای بمب گذاری(که تو نقشه مشخص نشده) لب بالایی پله ها، وسط درخت ها و کلا جاهایی که توی fog of war هستن ـه. چون حتی اگه حریف sentry یا جم هم داشته باشه، تا وقتی که از پله ها بالا نیاد، نمیتونه اونارو ببینه. وقتی هم که ببینتشون دیگه خیلی دیر شده!
همیشه حواستون به آیتمای حریف باشه که یوقت جم نداشته باشن. اگه داشتن با (alt+click) روی جم، به یاراتون اطلاع بدین و زود جم رو بدست بیارین.
Land mine دمیج خیلی زیادی به ساختمان ها میده. با اون میتونین سریع پوش بدین/فارم کنین
Stasis trap روشان رو هم stun مبکنه. وقتی میخواین برین روشانو انجام بدین/بکنین ( Doing roshan!)، به کارتون میاد.
با minefield sign حریفو گمراه کنین. مثلا وقتی که aghanim ندارین، مین ها رو درست زیر اون بذارین. حریفاتون که پیش خودشون فکر میکنن خیلی زرنگن و شما علامتو اینجا گذاشتین تا از یه طرف دیگه برن و برن روی بمب ها، صاف میرن روی تابلو و میمیرن ;(
- ۹۵/۰۴/۱۳
- ۱۵۰۶ نمایش